Get Adobe Flash player

Головне меню

Звіт директора Гайової Т.М. перед педагогічним колективом та громадськістю за 2021/2022 навчальний рік

Звіт директора ЗДО № 7«Віночок»

 Гайової Т.М.

перед батьками, колективом та громадськістю з питань  статутної діяльності закладу у 2021 – 2022  навчальному році

Закінчився  ще один навчальний рік і ми підводимо підсумки роботи колективу закладу дошкільної освіти у 2021 - 2022 н.р.

Загальні відомості про ЗДО

Заклад дошкільної освіти №7 «Віночок» загального розвитку Ужгородської міської ради знаходиться за адресою: м. Ужгород, вул. А.Волошина, 46.

          ЗДО отримав ліцензію на провадження освітньої діяльності відповідно до розпорядження голови Закарпатської обласної адміністрації №58 від 01.02.2019р.

          Мова навчання і виховання – українська.

          Режим роботи – 12 годин, групи працюють з 7 00 до 19 00 .

Розрахований ЗДО на 80 місць, в якому виховуються діти віком від 2 до 6 (7) років.

У 2021/2022 н.р. в дошкільному закладі функціонувало 4 вікові групи, дошкільну освіту здобували 102 дітей.

          Структура ЗДО у 2021–2022 н.р.:

-       перша молодша група (від 2 до 3 років) – 21 дитина;

-       молодша група (від 3 до 4 років) – 29 дітей;

-       середня інклюзивна група (від 4 до 5років) – 24 дітей;

-       старша група (від 5 до 6 років) – 28 дітей.

          Засновником закладу дошкільної освіти є Ужгородська міська рада. Засновник здійснює фінансування ЗДО, його матеріально-технічне забезпечення, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

          Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі – Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. № 305, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.

          Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

          Діяльність закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

-       збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей;

-       формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів;

-       забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

Результати організації освітньо-виховного процесу

          У 2021/2022 н.р. робота педагогічного колективу здійснювалася через впровадження Базового компонента дошкільної освіти, згідно програми «Українське дошкілля», наказів, інструктивно-методичних листів та рекомендацій МОН, департаменту ЗОДА та управління освіти Ужгородської міської ради, річного плану роботи ЗДО на 2021/2022 н.р.

Предметно-ігрове середовище усіх груп відповідає санітарним, функціональним і естетичним вимогам.

Варіативна складова змісту дошкільної освіти Базового компонента реалізовувалася через  організацію роботи гуртків з англійської мови та образотворчої діяльності.Гурткова робота організовувалась за окремими програмами та календарним планом, керівники гуртків Задорожна Г.Ю., Фленько Д.І.

У 2021/2022 навчальному році  було охоплено гуртковою роботою 81 дитина, що становить 80,5 %  від загальної кількості дітей. Гурткова робота сприяла розвиткуздібностей і природних нахилів вихованців, особистісно-орієнтованого підходу до творчого розвитку кожної дитини.

Перспективне та календарне планування освітньо-виховного процесу включає різноманітні форми сучасної організації життєдіяльності дошкільників.

Моніторингом основних компетенцій дітей було охоплено 65 дітей, що склало 61,3 %. Зведені результати свідчать про наступне:

№ з/п

Вікова група

Всього обстежено

Кількість дітей з високим

рівнем розвитку

Кількістьдітей з середнім

рівнем розвитку

Кількість дітей з достатнімрівнем розвитку

Кількість дітей

з початковим рівнем розвитку

1.

Молодша

20

8 (40%)

7 (35 %)

4 (20%)

1(5%)

2.

Середня

20

14 (70%)

6 (30%)

-

-                 

3.

Старша

25

5 (20%)

20 (80%)

-

-

Всього:

65

27 (41,5 %)

33 (50,8 %)

4 (6,2 %)

1 (1,5 %)

Результати контрольно-діагностичного обстеження показали успішне  засвоєння освітніх завдань програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» в середній та старшій групах. Належне місце в підготовці дітей до школи займали фронтальні, інтегровані, комплексні, тематичні та індивідуальні заняття.

Отже, виходячи з результатів оцінювання досягнень дітей за освітніми напрямами, які узагальнені у таблиці, можна зробити наступні висновки: в цілому показники позитивні, переважає середній рівень розвитку. У порівнянні з показниками зрізів знань у першому півріччі помітно, що показники у другому півріччі покращилися у середній та старшій групах. Вихователям молодшої групи слід посилити індивідуальну роботу з дітьми, що мають достатній та початковий рівень розвитку.

Впродовж 2021/2022 навчального року в закладі функціонувала середня інклюзивна группа, в якій виховувалася 1 дитина з особливими освітніми потребами. Командою педагогічного супроводу інклюзивної освіти було розроблено індивідуальну програму розвитку дитини з ООП, на підставі заключень та рекомендацій ІРЦ, а також індивідуальний навчальний план. Кожні три місяці відбувалася корекція навчального плану, відповідно до динаміки розвитку дитини з ООП. У ЗДО створено належні умови для розвитку та перебування дітей з особливими освітніми потребами. Напрацьовано відповідне дидактичне наповнення для корекційно-розвивальної роботи з дітьми. Поповнено розвивально-корекційне середовище дидактичними матеріалами, іграми, посібниками.

          З 24 лютого по 17 квітня 2022 р., у зв’язку з впровадженням воєнного стану в Україні, було призупинено відвідування закладу дітьми. Вихователі підтримували контакти з дітьми через розміщення у батьківських вайбер-групах міні-занять, руханок, бесід з дітьми. Заклад відновив роботу з 18 квітня 2022 р., згідно розпорядження Закарпатської обласної військової адміністрації, наказу управління освіти Ужгородської міської ради, з молодшими, середньою та старшими групами. Вихованці І молодшої групи почали відвідувати заклад з 5 липня 2022 р. У ІІ молодшій групі, середній та старших групах зараховані діти з числа внутрішньо переміщених осіб.

Кадрове забезпечення

Кадрами  заклад укомплектований повністю, згідно штатного розпису. Працює в закладі – 30 осіб: 13 педагогічних працівників, 17 обслуговуючий персонал.

Упродовж року педагогічна освіта здійснювалась шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації, систематичного вивчення методичної, психологічної, педагогічної літератури, публікацій періодичних видань, перегляд вебінарів, методичних заходів Школи професійного зростання педагогічних працівників.

Атестація педагогічних працівників проводилась згідно з перспективним планом відповідно до Типового положення про  атестацію та на підставі наказів директора закладу.

          У 2021/2022 навчальному році згідно з перспективним планом атестації  атестовано 2 педагога:

      - Чемсак С.М., вихователь – відповідає займаній посаді,  присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

      - Якубик Л.М., вихователь – ВЗП, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

Станом на 1 червня 2022 р. в закладі працює 13 педагогів.

Якісний склад педагогічного колективу:

1)             за рівнем освіти

 

Кількість педагогічних прцівників

Молодший спеціаліст

Бакалавр

Вища

13

1

-

12

2)     за стажем роботи

Назва посади

Молоді

спеціалісти

До 3-х р.

 

До 5 р.

 

5-10 р.

 

10-15 р.

 

15-25 р.

 

25-35 р.

Більше

35 р.

пенс.

Директор

 

 

 

 

 

1

 

Вихователь-методист

 

 

 

 

1

 

 

Вихователі

1

 

1

 

1

4

1

Асистент вихователя

 

 

1

 

 

 

 

Фізінструктор

 

 

 

 

 

 

 

Психолог

 

 

 

 

1

 

 

Музкерівник

 

 

 

 

 

1

 

Всього

1

-

2

-

3

6

1

ВЗП

Спеціаліст

Спеціаліст

II категорії

Спеціаліст

I категорії

Спеціаліст

вищої категорії

Педзвання

«старший вихователь», «вихователь-методист»

2

2

-

1

8

2

3)            за результатами атестації

Вищу кваліфікаційну категорію мають – 61,5 %, І категорію – 7,7 %, спеціаліст – 15,4 %, ВЗП – 15,4 %, педагогічне звання «старший вихователь», «вихователь-методист» – 15,4 %  педагогів.

У 2021 – 2022 навчальному році методична робота закладу була спланована і проводилася відповідно до річного плану роботи закладу.

Управлінська діяльність

          Безпосереднє керівництво роботою закладу здійснює директор Гайова Т.М. Постійно діючим колегіальним органом у закладі є педагогічна рада. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік. У період між загальними зборами діє рада дошкільного закладу .

          Управлінські рішення та дії директора ЗДО поточного року були спрямовані на організацію та контроль фінансової діяльності, забезпечення злагодженої роботи ко­лективу на виконання річних завдань. Робота з батьками проводиться через бесіди, консультації, інформаційні матеріали у батьківських кутках, у період заборони відвідування закладу дітьми – через групи у Viber. Через карантинні обмеження батьки не мали можливості бути присутніми на святкових ранках, тематичних святах та інших видах роботи з дітьми. Проведення таких заходів фіксувалися через фото- та відеозйомку та оприлюднювалися через веб-сайт закладу, групи у Viber. Всі звернення батьків чи інших громадян до керівника закладу фіксуються у відповідних журналах. Письмових чи усних скарг з приводу організації освітнього процесу не було. Звернення батьків, в основному, стосуються питань пільгової оплати за харчування (багатодітні сім”ї, діти учасників бойових дій, діти ВПО), збереження місця за дитиною на період відпусток батьків та зарахування дітей.

Діяльність керівника дошкільного закладу направлена на вирішення освітніх, методичних, адміністративних, фінансових, господарських та інших питань, які виникають у процесі діяльності ЗДО.

Для підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її сталого розвитку у 2021/2022 навчальному році освітньо-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення наступних завдань:

       1. Спрямувати діяльність педагогічного колективу ЗДО на реалізацію освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти та завдань програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

2. Забезпечити державну політику щодо охорони життя і здоров'я дітей, конституційних прав, державних гарантій дітям дошкільного віку на доступність та безоплатність здобуття якісної освіти. Здійснювати початкове правове виховання дошкільників, формувати елементарні уявлення про права, повагу до інших людей і їх прав; духовні, моральні, патріотичні почуття на основі індивідуального підходу та соціально-особистісного розвитку дитини.

3. Створити умови для функціонування інклюзивної групи в ЗДО та забезпечити здійснення індивідуального психолого-педагогічного супроводу дитини, що виховується  і навчається в інклюзивній групі.

4. Продовжувати розширювати і оновлювати форми, види та зміст співпраці з родинами, забезпечувати прозорість і відкритість роботи закладу через контент веб-сайту, спільнот  відкритих груп в соціальній мережі Facebоok.

Методична робота з педагогічними кадрами  спрямовувалась на вирішення такої проблеми: формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах оновленого змісту освітнього процесу і викликів сьогодення; зосередити увагу педагогів дошкільного закладу на забезпеченні якісної освіти дошкільників шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації Базового компоненту дошкільної освіти.

Методична робота з педагогічними кадрами у 2021/2022 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Всі форми методичної роботи (педради, тренінги, консультації, семінари,  колективні перегляди занять) сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх  компетентності.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів були сплановані та проведені протягом навчального року чотири засідання педагогічних рад:

          Протягом року проведено 4 засідання педагогічної ради:

1. Тематично-настановча «Новий навчальний рік – нові пріоритети: завдання діяльності педагогічного колективу та напрямки роботи закладу дошкільної освіти у 2021/2022 н.р.» –31.08.2021 р.

2.Тематична «Правове виховання в ЗДО – актуальність проблеми, шляхи реалізації»(педагогічна вітальня)– 18.11.2021 р.

3. Тематична «Сучасні підходи щодо формування готовності дитини до навчання у школі» 17.02.2022 р.

4. Підсумкова педрада «Про підсумки організації освітньої діяльності колективу ЗДО у 2021/2022 н.р» 30.05.2022 р.

          На засіданнях педагогічної ради розглядалися актуальні питання, заслуховувалася інформація про організацію освітньої діяльності в ЗДО, результати моніторингових досліджень, що сприяло удосконаленню освітнього процесу та розвитку творчої активності, підвищенню професійної майстерності педагогів.

Цікаво та змістовно на високому педагогічному рівні були підготовлені та проведені семінари та тренінги.

          Семінар-практикум «Дошкільний заклад – захисник прав та інтересів дитини» – 21.10.2021 р., метою якого було привернути увагу працівників дошкільного закладу до проблеми правової освіти дитини-дошкільника; спонукати педагогів на творчий пошук найоптимальніших засобів та прийомів виховання дітей у дусі поваги до прав людини – вихователь-методист Басюк Л.В.                                                                                           

          Теоретичний семінар «Інноваційна стратегія Базового компоненту дошкільної освіти (2021) – нова якість освіти в ЗДО» – 27.01.2022 р., метою якого було поглибити та систематизувати знання педагогів щодо змісту нової редакції БКДО, сприяти вдосконаленню педагогічної майстерності вихователів для забезпечення якісної освіти дошкільників – вихователь-методист Басюк Л.В.

          Тренінг «Соціально-психологічний мікроклімат у колективі: шляхи оптимізації» – 06.04.2022 р., мета якого – згуртувати педагогічний колектив; розвивати комунікативні навички, емоційну стійкість, впевненість у собі, доброзичливе ставлення до колег; мотивувати педагогів до самовдосконалення, рефлексії – практичний психолог Губаль С.В.

          Зміст проведених семінарів складався з теоретичних, практичних завдань і використання активних та інтерактивних форм роботи з кадрами.

Ефективною формою методичної роботи стало проведення колективних переглядів занять:

            Для вихователів ЗДО провели:

          - вихователь Чемсак С.М. інтегроване заняття за освітньою лінією «Дитина у природному довкіллі» з використанням пошуково-дослідницької діяльності в середній групі– 20.10.2021 р.

          - вихователь Станко Л.П. – інтегроване заняття з правового виховання із дітьми старшого дошкільного віку – 15.03.2022 року.

          Для членів експертної групи атестаційної комісії ІІ рівня управління освіти Ужгородської міської ради:

          - вихователь першої категорії Якубик Л.М. – інтегроване заняття «Зимоньку проводжаємо – весну зустрічаємо» з дітьми молодшого дошкільного віку  – 18 лютого 2022року.

Організація роботи щодо зміцнення здоров’я дітей

Одне з головних завдань нашого  закладу – створити сприятливі умови для фізичного розвитку дитячого організму, підвищення його опірності інфекціям, а також для поступового та систематичного загартування дітей з активним використанням здоров'язбережувальних технологій; зберігати і зміцнювати фізичне, психічне, соціальне і духовне здоров'я дітей.

Режим дня в ЗДО є досить обґрунтований, виважений, гнучкий, але незмінними завжди є прогулянки, прийом їжі, сон дітей.

Удосконаленню системи фізичного виховання в дошкільному закладі сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний  контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком та руховою активністю вихованців.

Протягом навчального року медичною сестрою на заняттях з фізичної культури проводились заміри моторної щільності. Результати замірів свідчать про те, що моторна щільність занять в усіх вікових групах коливається у межах норми. На реалізацію завдань фізичного розвитку дітей дошкільного віку  проводилося обстеження рівня розвитку основних рухів вихованців, з допомогою якого вдалося продіагностувати якісні й кількісні зрушення в розвитку основних рухів дошкільників.

Медичне обслуговування

              Систематично директор та старша медична сестра контролювали дотримання у групах режиму дня, режиму провітрювання, рухового режиму, санітарний стан та виконання протиепідемічних заходів щодо профілактики на COVID-19 (температурний скринінг, дезинфекція приміщень ЗДО, дотримання маскового режиму, дотримання карантинного режиму),  що теж відіграє невід’ємну роль у збереженні здоров’я вихованців. Вся обов’язкова медична документація велась своєчасно, за встановленою формою. Також сестрою медичною закладу, постійно проводиться санітарно-просвітницька робота з батьками, працівниками та дітьми, щодо попередження різних видів захворювання та  проходження медичного огляду працівниками ЗДО.      

          Організація харчування

                        Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами від 28.07. 2021 № 786; Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН та МОЗ № 298/227 від 17.04.2006. Оснащення матеріально-технічної бази з організації харчування забезпечує оптимальні умови для прийому, зберігання, обробки і приготування продуктів харчування.

          Із 01 січня 2022 року оплата за харчування вихованців за день зросла. Окрім цього,  60% денної вартості  вносять батьки, 40% – міська рада (рішення виконавчого комітету Ужгородської міської ради від 20.10.2021 №463 «Про грошову норму харчування у ЗДО та дошкільних відділеннях ЗЗСО»).

          Розроблене чотиритижневе сезонне меню з урахуванням нових норм харчування та з дотриманням калорійності відносно кратності харчування.

          Вихованці ЗДО з дванадцятигодинним режимом роботи із 01 січня 2022 року харчуються тричі на день. Перерва між споживанням їжі становить не більше 4 годин.

          Змінені норми по вживанню білків, жирів, вуглеводів, збільшилася кількість вітамінів, меню стало якісніше:

- скорочено кількість цукру та солі;

- зменшено кількість хліба на 1 прийом їжі з 60 до 30 грамів;

- збільшено кількість м’яса в раціоні в залежності від віку вихованців;

- макаронні вироби тепер з вищим вмістом клітковини;

- збільшилася кількість круп;

- зменшено споживання  картоплі  як самостійної страви;

- збільшилася кількість та асортимент соків, овочів, сушених та свіжих фруктів;

          В ЗДО № 7 «Віночок» встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски на день, об’єм страв для дітей раннього та дошкільного віку, графіки видачі їжі, добові проби, призначено відповідальних осіб за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медичного персоналу та директора. Харчоблок, комора, система холодного та гарячого водопостачання, технологічне та холодильне обладнання в робочому стані.  Харчоблок забезпечений достатньою кількістю миючих засобів, інвентарем, посудом, який необхідний для роботи.

Всі продукти харчування, що надходять у харчоблок, відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються документами, що засвідчують їх якість. Зберігаються продукти харчування в спеціально обладнаній коморі, овочесховищі, холодильниках, де забезпечено дотримання санітарних норм, в тому числі товарне сусідство, температурний режим тощо. Дані про безпечність якості продуктів та термін їх реалізації систематично фіксується в Журналі бракеражу сирої продукції. Облік продовольчої сировини фіксується в Книгах складського обліку продуктів. Суворо дотримувалося зберігання добових проб відібраних старшою медичною сестрою перед дозволом до видачі їжі, що фіксується в Журналі бракеражу готової продукції.

Питання організації харчування дітей в закладі знаходиться на постійному контролі з боку директора та сестри медичної старшої.

          Постачання продуктів та продовольчої сировини здійснювалися постачальниками, з якими були укладені договори, згідно тендерних торгів. Організація харчування у закладі здійснювалася відповідно нормативних документів з організації харчування у закладах дошкільної освіти. Медичною сестрою з дієтичного харчування велася вся необхідна документація з організації харчування. Керівництвом закладу проводився постійний контроль з питань дотримання санітарно-гігієнічних норм, зберігання, придатності, сусідства, складу харчових продуктів та сировини. На постійному контролі була закладка продуктів, видача їжі на групи, дотримання об’ємів їжі. Здійснювався контроль за організацією харчування у групах, вихованням культури споживання їжі у групах. У кожній віковій групі є інформаційні кутки, де батьки мають можливість щоденно знайомитися з меню на поточний день, рекомендаціями щодо організації харчування дитини вдома. Протягом навчального року не було зафіксовано жодного випадку харчового отруєння дітей в закладі. Щомісячно, щоквартально проводяться аналізи виконання натуральних норм харчування і коригуються.

          Харчоблок забезпечений повністю працівниками з відповідною освітою та високим кваліфікаційним рівнем.

          З боку адміністрації закладу дошкільної освіти здійснювався чіткий контроль за технологією приготування страв, термінами реалізації продуктів харчування, дотриманням санітарно-гігієнічних правил, про що свідчать записи в щоденниках контролю.

          Щодо формування культурно-гігієнічних навичок у дітей під час приймання їжі – питання було під постійним контролем адміністрації, навички сформовані відповідно до віку та індивідуальних особливостей дітей.

          В  закладі забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки. Відповідно до чинного законодавства. Не допускаються до роботи люди, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.

          Адміністрація закладу вжила заходів щодо обмеження доступу сторонніх осіб до закладу.   Приміщення ЗДО забезпечено первинною системою оповіщення від пожеж – датчики диму. Будівля ЗДО забезпечена блискавкозахистом. Заклад забезпечено, у повній комплектації пожежний щит, ящик для піску на випадок гасіння пожежі. Річним планом ЗДО сплановано: тижні з безпеки життєдіяльності (листопад, квітень), тренінгові навчання – евакуація, контроль за станом протипожежного режиму та станом евакуаційних виходів. В закладі, на стінах коридору, завжди можливо спостерігати агітаційні плакати з охорони праці, Цивільного захисту населення та пожежної безпеки.

          Протягом 2021 – 2022 н.р. не було зафіксовано жодного випадку дитячого травматизму.      

              Адміністративно-господарська робота

          Вся адміністративно-господарська  робота була побудована на створенні відповідних, безпечних умов для виховання,навчання та розвитку дітей. В період карантину на COVID-19 з дотриманням правил та умов діяльності ЗДО.

Сестрою медичною старшою та директором закладу впродовж 2021/2022 н.р. здійснювався постійний контроль за дотриманням режиму дня в групах, їх санітарним станом. Постійно велась робота щодо профілактики застудних захворювань, формування у дітей знань про користь занять з фізичної культури, про особисту гігієну та чистоту навколишнього середовища.

Належним чином оформлена обов’язкова документація, на кожну групу закладу оформлено листок здоров’я, своєчасно складалися плани роботи і звіти, місячний та річний план профщеплень, здійснювався щомісячний аналіз захворюваності. Здійснюється контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини, антропометричні виміри проводилися щоквартально.

Санітарно-просвітницька робота з батьками та працівниками закладу проводилась згідно річного плану ЗДО.

У батьківських куточках розміщені інформаційні матеріали: «Профілактичні щеплення у дітей», «Загартування дітей влітку», «Профілактика кишкових інфекцій» «Дотримання карантинних обмежень в зв'язку з COVID-19».           

          Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та працівників

ЗДО № 7 «Віночок» забезпечує  соціальний  захист,  підтримку  дітей дошкільного   віку згідно основних нормативних документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства.

Питання створення сприятливих умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового та соціального захисту, поліпшення умов життя є одним з важливіших для колективу закладу. У  закладі створено добірку нормативних документів, що забезпечують дотримання законодавства в галузі охорони дитинства. Проводилося ознайомлення працівників закладу з нормативними документами, що регулюють законодавство в галузі охорони дитинства, дані питання розглядалися на нарадах при директорі.

З метою реалізації державної політики з питань забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку на здобуття якісної освіти, інтеграції їх до загальноосвітнього простору, надання їм психолого-соціальної та педагогічної підтримки для адаптації серед однолітків та підготовки до самостійного життя в соціумі  на підставі витягу з  висновку ІРЦ та подання директора в ЗДО організовано інклюзивне навчання з дітьми 5-го року життя.

У закладі створено позитивний мікроклімат, забезпечено диференційований психолого-педагогічний супровід дитини. Директор закладу надає консультативну допомогу батькам, залучає їх до формування індивідуального плану та програми. Асистент вихователя володіє різноманітними педагогічними методиками, шо дає змогу ефективно сприяти розвитку дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей.

Директор  закладу інформує батьків дітей, що відвідують заклад щодо особливостей інклюзивного навчання, цілей та завдань, переваг інклюзії для всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Для батьків проводяться тематичні бесіди та надаються вичерпні роз’яснення щодо врахування особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, залучених в інклюзивні групи. Це сприяє формуванню батьківської компетентності у спілкуванні з дітьми під час обговорення питань, що виникають унаслідок спілкування та групової взаємодії в дитячому колективі. Поінформованість всіх батьків сприяє формуванню інклюзивних цінностей, що забезпечують дружню і позитивну атмосферу, сприятливу для всіх дітей. Здійснюється навчально-виховний процес в інклюзивних групах відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за програмами та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку МОН, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.

Упродовж навчального року  закладом здійснювався моніторинг кількості дітей пільгових категорій.     Станом на 01.06.2021 р. – 6 дітям з багатодітних родин встановлено 50% плату за харчування; безкоштовне харчування встановлено для 11 дітей АТО; 1 дитина з особливими освітніми потребами. Для дітей пільгових категорій встановлюються пільги на оплату за харчування в закладі  згідно нормативних документів.

Зміст нормативних та законодавчих документів доводиться до відома батьків під час проведення загальних та групових батьківських зборів.

Протипожежна безпека

Дотримання у належному стані протипожежного обладнання у закладі є умовою безпеки життєдіяльності всіх учасників навчально-виховного процесу. З цією метою заклад укомплектовано первинними засобами пожежогасіння – вогнегасниками (11 шт.). В наявності план евакуації. В групах обладнані куточки безпеки. Встановлено пожежну сигналізацію. 

Фінансово-господарська діяльність

Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, оскільки на його розв’язання потрібні кошти. Директором, управлінням освіти, колективом  закладу та батьками з року в рік створюються належні умови для всебічного, повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в  закладі. Аналізуючи фінансово-господарську діяльність, можна зробити висновок: робота  підрозділів (харчоблоку, пральні, медичної служби, техперсоналу) ведеться на належному рівні. Своєчасно здійснюється технічне обслуговування та ремонт обладнання у службових приміщеннях. Створено належні умови для фізичного розвитку, виховання, навчання та повноцінного харчування дітей, згідно вимог.

Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно кошторису. Формується кошторис закладу із фінансових асигнувань, що надходять із місцевого бюджету. Дані про їх витрату оприлюднювались на батьківських зборах та на офіційному сайті  закладу.    

Заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО

      З 1 листопада 2019 р. заклад веде самостійну фінансову діяльність.

          Щороку, з жовтня по травень в закладі працює платний гурток з вивчення дітьми англійської мови, що дало можливість накопичити на спецрахунку 3401,19 грн., за період надійшли кошти у сумі 33904,00 грн., з яких витрачено на заробітну плату керівника гуртка 25896,43 грн., за електроенергію 1906,38, за природній газ 1000, на придбання канцтоварів 1700,00 грн., залишилось 4285,39 грн.

     Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:
- засновника – Ужгородської міської ради;
- державного бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;
- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, батьків або осіб, які їх замінюють.

У період з 01.09.2021 до 31.05.2022 року на фінансування ЗДО №7 «Віночок» витрачено:
Оплата праці:
 
Заробітна плата
   3190319,15
нарахування на заробітну плату
   689890,81

Оплата енергоносіїв :
водопостачання
   23308,32
електроенергія
   57602,91
розподіл електроенергії 37855,83                                                                 природний газ 175799,84                                                                 

транспортування природного газу 15480,68

Харчування   159491,14

Оплата послуг, крім комунальних:  
дезстанція (дератизація)
   5261,86
дезстанція (визнач. температури та рівня освітлюваності)
   1066,94                    лабораторне дослідження піску    2358,05                    
інтернет
   4275,08
обслуговування програми Чиж
 "Казна" та "Бухгалтерія" 16275,00                                                                                     послуги зв’язку   1370,45
обслуговування програми МеДок
   1400,00
обслуговування програми "Зарплата"
  2200,00
перевірка тяги у вентиляційних каналах та димоходах
   1200,00          обслуговування охоронної сигналізації   5280,00
техобслуговування котельні
   11820,00                                           техобслуговування та перезарядка вогнегасників  1908,70
встановлення електробойлера   1622,05                                         

технічне обслуговування електромережі   10800,00  

КП «Дебет Плюс»    8090,00

аворський супровід ПЗ «Дебет Плюс»    8740,00

налаштування програми «СУПІК»    3030,00

поточний ремонт принтера   1590,00

повірка лічильника газу  187,58 

демонтаж/монтаж газового лічильника   983,64

підключення до мережі Інтернет   2460,00

вогнегасна обробка горища   11993,00  

обслуговування ПЗ 1840,00

технічне обслуговування газового обладнання 3226,80

консультаційні послуги з питань проведення закупівель  4000,00

                                                                                  

Вивіз сміття    5627,28

Матеріальні витрати:
канцтовари
   5300,00                                                                               

новорічні подарунки   10200,00
миючі засоби
   3425,25
засоби гігієни
   1109,70

замок серцевина   1650,00
медикаменти    2789,60                                                                                    

принтер   5999,94

побутові прилади   2998,00

періодичні видання 2844,00                                                                     

водонаргівач    5999,00                                                                               

лампи   та стартери 410,00

Інші витрати     
екологічний податок
   745,62

ВСЬОГО   4510759,28 грн.

          В закладі функціонує інклюзивна група, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами витрачено:

Оплата праці: 
Заробітна плата
   3304,56
нарахування на заробітну плату
  727,00

Основні засоби:

Ігровий комплекс для ресурсного куточка 8995,81.

Всього: 13027,37 грн.

ВИСНОВКИ

В цілому всі заплановані заходи за  2020/2021 навчальний рік колективом виконано в повному обсязі. Слід зазначити, що робота дошкільного закладу є достатньо результативною, обрані форми і методи, об’єднані зусилля директора та педагогічного колективу орієнтовані на пропагування та впровадження в практичну діяльність сучасних досягнень дошкільної освіти та роботу в режимі розвитку, відновлення, впровадження інновацій.

Шановні колеги, батьки! Я особисто та колектив ЗДО № 7 «Віночок» щиро вдячні вам  за те, що вас цікавить кожна прожита дитиною хвилина в нашому закладі. Сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю.